събота, 20 май 2017 г.

На гости ми е Десислава от TrueDreamcatcher


Днес имам още един гост с още един много интересен блог :).
Тя се казва Десислава, има уникален стил и е много талантлива, а нейното малко кътче се казва TrueDreamcatcher. Искам да благодаря на Десислава, че се съгласи да отговори на въпросите ми и й пожелавам много успех и късмет. С голям интерес я следя :), а на TrueDreamcatcher -много последователи.  

Ето и самото интервю:

На гости ми е Десислава от TrueDreamcatcher


1. Как се казваш? Десислава :)

2. Опиши себе си с 3 думи. Перфекционист, работохолик, луда глава! :)

3. Какво обичаш да правиш през свободното си време? Обожавам да чета (всичко от книги, научни статии до модни/бюти блогове), да слушам музика, да пазарувам, да правя снимки и да ме снимат..

4. Как се казва блога ти? http://truedreamcatcher.blogspot.bg/

5. Кое те мотивира да поддържаш блога? Обожавам модата и фотографията, и въпреки, че професията ми няма нищо общо с нито една от тези две сфери, това е нещото, което ми доставя най-голямо удоволствие..

6. Продължи изречението „ Да си блогър е ... доста по-трудно, отколкото изглежда! “

7. Не мога да живея без... музика!

8. Най- много обичам ... свободата!


9. Нещо, което ти липсва? Бунтът в хората...

10. Кое е първото нещо, което забелязваш у хората? Културата, обноските..

11. Предпочитан грим/ визия ? Много тъмен, опушен..




12. Любим козметичен продукт ? Спирала!

13. Любима козметична марка? Много са.. La Roche-Posay, Bioderma, Clinique, Estee Lauder, Maybelline и т.н.

14. Любим цвят ? Черно

15. Високи токчета или равни обувки предпочиташ ? И двете!

16. Колко време отделяш на вида си преди да излезеш? Прекалено много! :)

17. Каква музика обичаш да слушаш? Rock’n’Roll Forever!

18. Какви книги обичаш да четеш? Любима книга? Обожавам да чета! Откакто съм се научила да сричам, прекарвам всяка свободна минута със забоден нос в някоя книга.. Като дете прочетох книгите в библиотеката по два пъти, просто защото не се купуваха нови. Сега съм по-прецизна в избора си. Обичам да чета класики, обожавам исторически и биографични романи, въпреки че от време на време протягам ръка и към чиклит секцията, особено когато съм на почивка.




19. Любим цитат? “You can never be overdressed or overeducated.” Oscar Wilde

20. Обичаш ли да пътуваш? Че кой не обича!? "Travel is the only thing you buy that makes you richer."

21. Кое е най-красивото и запомнящо се място на което си била? Англия.. мечтая да живея там някой ден..

22. А мечтаното място? Коe е мястото, което искаш да посетиш? Навсякъде... Списъкът с местата, които искам да посетя расте всеки ден.

23. Коя е любимата ти дестинация за лятна почивка?? Гърция.. Често си представям как зарязвам всичко, заминавам за някое забутано селце и не се връщам никога повече...



24. Съвет за Elishka World? Какво ще ни пожелаеш? Никога не спирай да следваш мечтите си!





Няма коментари:

Публикуване на коментар